Pierwszy rok wodociągowego e-BOKa
2020-04-23
Od roku Wodociągi Ziemi Cieszyńskiej umożliwiają swoim odbiorcom korzystanie z elektronicznego Biura Obsługi Klienta. W tym czasie założonych zostało 1070 kont i 2500 odbiorców korzystających z e-faktury. W trudnych czasach epidemii e-BOK to również idealne miejsce do zgłoszeń i korespondencji online i załatwienia najważniejszych spraw nie wychodząc z domu.
E-BOK to jedno z licznych udogodnień ułatwiających funkcjonowanie w czasach domowej izolacji. Stworzony by umożliwić mieszkańcom szybsze załatwianie spraw o dowolnej godzinie i w dowolnym dniu tygodnia, w dobie epidemii okazuje się idealnym rozwiązaniem, by dodatkowo zadbać o zdrowie pracowników Spółki i jej klientów. Dzięki e-BOKowi konieczność zmniejszenia bezpośrednich wizyt klientów w siedzibie WZC w żaden sposób nie wpłynęła na jakość obsługi i szybkość rozpatrywanych zgłoszeń. Dlatego władze Spółki zachęcają wszystkich, którzy nie mają swojego konta, do jego założenia.
Po założeniu wirtualnego profilu na stronie www.wzc.com.pl można nie tylko sprawdzić aktualne rachunki i stan konta, ale także obniżyć rachunki zastępując ich papierową wersję wersją elektroniczną. E-BOK okazuje się również bardzo pomocny ze względu na wstrzymane na czas trwania epidemii rzeczywiste odczyty liczników wody. Ich stan można bez problemu i całą dobę zgłosić za pośrednictwem serwisu, by uniknąć wystawienia faktury na podstawie średniego zużycia wody. Informacje o odczytach można również zgłaszać telefonicznie pod numerami telefonów: 33 852 09 87; 33 852 09 88; 33 852 13 30; 33 852 13 31.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta WZC |