Wodociągi Ziemi Cieszyńskiej zamykają Punkty Obsługi Klienta
2020-03-12
Wodociągi Ziemi Cieszyńskiej sp. z o.o. w Ustroniu informują, iż w celu zapewnienia ciągłości świadczenia usług i zminimalizowania ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19, zamyka wszystkie Punkty Obsługi Klienta, a tym samym nie będzie możliwości indywidualnego, osobistego załatwienia spraw.
W tym okresie w celu załatwienia spraw WZC sp. z o.o. prosi o kontakt z pracownikami drogą pocztową, mailową, telefoniczną lub przez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (EBOK) www.wzc.com.pl. Bezpośrednio rozpatrywane będą tylko sprawy związane z bezpieczeństwem zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków itp.
Wodociągi Ziemi Cieszyńskiej nie będą realizowały także odczytów wodomierzy przez pracowników, a rozliczenie za zużytą wodę i odprowadzone ścieki nastąpi na podstawie odczytów szacunkowych z poprzednich miesięcy, które korygowane będą odczytem w kolejnym okresie rozliczeniowym.
Podania stanu licznika wodomierzowego możliwe jest także za pomocą:
- poczty głosowej w godzinach 15.00-7.00, tel. 33 852 10 01
- eBOK - Elektronicznego Biura Obsługi Klienta,
- telefonicznie: 33 852 09 87; 33 852 09 88; 33 852 13 30; 33 852 13 31
- mailowo na adres: stan@wzc.com.pl
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.wzc.com.pl
Wodociągi Ziemi Cieszyńskiej |