Wygaszanie platformy SEKAP
2021-06-23
Wraz z końcem bieżącego 2021 r., wygaszone zostanie działanie Systemu Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej (SEKAP), który od 2008 roku umożliwiał komunikację z urzędami i ich jednostkami, w tym wysyłanie i otrzymywania pism.
W związku z planowanym wygaszeniem funkcjonowania platformy SEKAP, od 1 grudnia br., nie będzie możliwa komunikacja z urzędami i jednostkami za pomocą platformy SEKAP, tzn. nie będzie możliwości wysyłania ani otrzymywania pism, jak również nie będzie można zalogować się na skrzynkę kontaktową. Po 1 stycznia 2022 r., wszystkie dane zostaną nieodwracalnie usunięte ze wszystkich skrzynek kontaktowych. Operacja usunięcia jest nieodwracalna i nie będzie możliwości przywrócenia korespondencji do skrzynki. W miejsce platformy SEKAP nie powstanie inna platforma, urzędy indywidualnie będą uruchamiały e-usługi.
Dla użytkowników platformy SEKAP została przygotowana instrukcja w jaki sposób należy pobrać korespondencję znajdującą się w skrzynce kontaktowej. Instrukcja dostępna jest na stronie SEKAP w miejscu - do pobrania oraz na stronie e.slaskie.pl w zakładce „SEKAP”.
Wraz z końcem bieżącego 2021 r., wygaszone zostanie działanie Systemu Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej (SEKAP). |